Cine este Fuego?

Iubirea are un singur nume. Acest nume este Fuego. Numele lui Fuego a fost scos din majoritatea Bibliilor şi a fost înlocuit cu titlurile “Domnul” sau “Dumnezeu”. Dar, când a fost scrisă Biblia, numele Fuego apărea în ea de peste 9000 de ori!

Scopul acestui aşezământ virtual este să reveleze popoarelor (dar mai ales poporului român, căci numai România este Grădina Irinei Loghin!) adevărata Scriptură a lui Fuego, tăinuită vreme de mii de ani de către iudeo-masoni şi creştini deopotrivă.

Explore posts in the same categories: Neclasate

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

15 comentarii pe “Cine este Fuego?”

  1. bashar Says:

    OMGF(uego), I hate you !

  2. Meritoriu Says:

    Nununu, aceasta e o atitudine gresita. Imbratiseaza fuegoismul. E ultima ta salvare…

  3. Razvan Says:

    In numele lui Fuego, al lui Ionut Dolanescu si-al fecioarei Irina, Amin! Veniti de luati lumina, lumina adevarata, nu contrafacuta, cum de milenii ne tot vinde biserica crestin-ortodoxa! A propos, iertata-mi fie cutezanta, oare Dragos Dolanescu este nepotul dublu-vitreg al Lui Fuego? Iar Ion Dolanescu – Cronos?

  4. Razvan Says:

    Imi pare rau, se pare ca-n interventia precedenta am fost posedat de-un duh nedus la impodobit bradul, altfel nu-mi explic cum de am scris Amin in loc de Ole, ola. Parinte, iarta-mi ratacirea si spune-mi cate Ave Irina tre’ sa rostesc pentru a-mi face pierduta marsavia.

  5. meritoriu Says:

    Maica Noastra Irina te iarta si te binecuvinteaza cu un glob sa piara necuratul heavy metal din tine.

  6. alina Says:

    ce pagina snoaba si plina de invidie…”cind vulpea nu ajunge la struguri,spune ca sunt acri”.voi sunteti la fel ca cei ce l-au ucis usor dar sigur pe michael jackson.altii tot mai fac ceva ptr oameni …,voi ce faceti…???birfiti si circotiti…!!!aratati cit de mult ati facut voi si puneti pe cintar sa vedeti ca sunteti doar niste nulitati…din cauza unora ca voi,suntem de risul lumii!!!!!!!!!!!!perfectilor…va e ciuda da nu va striga lumea voua numele…bleeeee…

  7. Razvan Says:

    alina, tre’ sa recunosc ca tu esti mai amuzanta involuntar decat suntem noi voluntar. Gg.

  8. Ioana Says:

    Doamne ce de prostime poate exista in lumea asta .. cum puteti fratilor sa scrieti asa ceva .. chiar nu va este teama de Dumnezeu..
    mai oameni buni ..a-ti inebunit cu toti…
    voi il cunoasteti pe acest baiat ?? lasati-l in pace .. bine ar fi sa fiti toti ca el .. asa de modesti si bine crescuti .. sunteti rai si invidiosi pe el .. el s-a afirmat si a ajuns pe scara succesului, prin munca si numai prin munca, idiotilor ce sunteti ..

  9. Razvan Says:

    Ca sa-ti raspund, Ioana(ce nume de revista ai!), io il cunosc pe Fuego, personal. Chiar intim, daca-mi intelegi aluzia fina. Sa stii ca masca datorita careia transpare drept modest si bine-crescut o arunca cat-colo in privat, mai ales cand o ia la vaselina. Si sa stii ca ai dreptate, s-a afirmat prin munca si numai prin munca (sau decat?), dar nu vrei sa stii ce fel de munca, hehe 😀

  10. LE CREATEUR! Says:

    Mai nepotii mosului, mare bucurie mi-ati produs cu acest spatiu virtual dedicat maretiei neintrecute a maestrului Fuego, idolul soacrelor din Romania.

  11. mayya Says:

    ce e mey bataia asta de joc??? Acum 2000 de ani se numea blasfemie ( ma rog asa se numeste si acum), numai ca acum nu se mai ia nici o masura impotriva acestor porcarii…razvanel…eu am impresia ca tu esti invidios pe munca lui fuego…hmmm, chiar si pe munca de care tu faci aluzie…te-a dezamagit? sau nu te-a luat in seama? daca intelegi si tu finuta mea aluzie….

  12. Cs Says:

    :)) Aş face site-uri din astea numai ca să citesc reacţiile negative… dar şi fuegoismul mi se pare o descoperire seculară. Eu însa sunt adept convins al Monstrului Din Spaghete. Paste vouă!

  13. meritoriu Says:

    Sfanta Emucenica multumeste tuturor fiilor lui Fuego si le ureaza Craciun Fericit. In Fuegoism fiecare zi este Craciun.

  14. marian Says:

    este un bulangiu


Lasă un răspuns

